Часті питання (FAQ)
❶ Яка гарантія ремонту техніки?
Сервіс-центр надає гарантію на послуги. У момент видачі техніки кожен клієнт отримує гарантійний документ з печаткою, на якій знаходяться реквізити юридичної особи. У разі втрати паперового екземпляра квитанції, звернутися з гарантійного випадку можна, надавши свій номер телефону або ПІБ, які вносилися в електронну базу в момент прийому техніки на обслуговування.
❷ Як зрозуміти, що можлива заміна скла?
Заміна скла можлива на всіх видах портативних гаджетів у випадках, коли: - Розбитий дисплей, але працює повністю; - скло має одну і більше тріщину, але екран, при цьому працює як раніше; - тачскріна побито, але картинка працює без артефактів, спотворень, дефектів.
❸ Скільки коштує ремонт?
Сайт компанії має максимально точний прейскурант цін на ремонт телефонів, планшетів, смарт-годинників. Для кожної моделі пристроїв наведено відповідну сторінку з вичерпним списком послуг.
❹ Чи можливо надіслати техніку з іншого міста?
Так, звісно. Компанія здійснює обслуговування техніки для всіх регіонів України через послуги компанії Нова Пошта. Техніка відправляється не так на приватну особу, але в підприємство. Після прибуття пристрою на найближчий склад компанії, кур'єр забирає посилку і доставляє до найближчого відділення компанії. Менеджер розпаковує посилку та зв'язується з власником для уточнення нюансів, після чого майстри приступають до ремонту апарату. Завершивши обслуговування, менеджер уточнює необхідну для відправки інформацію і пристрій відправляється власнику післяплатою. Вартість ремонту також можна сплатити на картку банку до відправки гаджета власнику.